Miicha

Mitt liv som jag.

Skönhetsvård.

Allmänt Permalink1
Det kan inte syns på mig men jag gillar smink, parfymer och hårdvård väldigt mycket.
Jag gillar att lukta gott och köper gärna massa parfymer och får parfymer tackar jag inte nej för.
Jag sminkar mig väldigt sällan men dom gångerna jag gör det så blir det bra, men jag är rätt dålig på at sminka mig för jag har inte lärt mig det än med alla produkter som man behöver.
När jag sminkar mig så har jag bara maskara och kajalpenna mer har jag inte, det trivs jag rätt bra i.
Men när det gäller hårspray och mousse så kan jag köpa väldigt mycelt av det speciellt då det lukta lite gott, hemma har jag väldigt mycket spray och dyligt och andvänder det rätt mycket nu mera då man ska ut eller något då man inte ska behöva skämmas över att det ser ut som nå knullruffs på huvudet.
 
Jag hittade en väldigt bra sida där det fanns parfymer, smink, hårvård, kroppsvård, accessoarer (som jag älskar) och en massa till som jag såg där som jag vart helt förälskad i.
Den sidan är Beauty Zone som finns dom fina sakerna som jag bara kan kolla i flera timmar till, men vågar inte beställa för då skulle ekonomin går i kras totalt ;)
 
Kiss <3
 
 
#1 - - Johanna:

Hehe det är ju ofta så att man suktas på olika sidor på nätet men man kan ju inte köpa allt! Tack för kommentaren på min blogg :)

Till top