Miicha

Mitt liv som jag.

Sugen på äventyr?

Allmänt Permalink0
Är du sugen på att göra något av dessa saker? 
Att köra supersportbil?
Du får välja mellan en Ferrari och en Lamborghini att köra i max 20 min eller 20 km, köra fort som fasen och välja bland två super snygg bilar.
Jag skulle vilja göra det, helt klart.
Till ett rimpligt pris så kan du göra det eller ge bort i present till din kille eller pappa.
 
Modell för en dag?
Det vill väll alla tjejer och vissa killa vara.
Bli fotat en hel dag och få super fina bilder på dig själv, och så får du se hur vacker och snygg du enegtligen är.
Sen får du bilder som du kan dela av dig till vänner eller på någon sida på internet och få massa likes.
 
Flyboard?
Där du kan dyka, flyga och hoppa i vattnet och känn dig som en fisk.
Leka lite och flyg huller om buller runt omkring dig och hoppa och dyka.
Det skulle vara hur kul som helst!
Det kan man ge till någon som bara älskar att vara i vattnet och det är en liten sport också.
 
Någon av dess är inte allt som upplevelse.com har utan dom har bra många mer som man kan göra, eller varför inte ge bort i present till någon som du tycker om och få uppfylla dess drömmar eller din egen dröm.
Göra något tillsammans som att gå på resturang för två, väldigt lyxigt och mysigt för dig och din älskling.
 
Sen kan man göra så mycket mer om man gå in på sidan så finns det allt från foto till naturen, lär dig fota som ett proffs eller klappa älgar.
Awsome!
Jag ska fixa ett sånt framöver!
 
 
 
 
 
http://www.upplevelse.com/hundspann-are
Till top