Miicha

Mitt liv som jag.

Tråkig kruka fick nytt liv.

Allmänt Permalink0
Vart klar med denna lerkruka iförrgår och jag vart super nöjd och så är den inte som dom andra krukorna jag har hemma utan mycket coolare :)
 
Jag köptre 3D färg på Biltema för 99 kr och tänkte på vad jag skulle hippa på med den och så testade jag ju att spraymåla ljuslyktorna och de vart ju bra och så hittade jag krukan och här är resultatet på det, so fucking awsome vart de.
 
Igår så låg jag halv död hela dagen, sambon hade Zelda med sig på jobbet så jag slapp gå ut med henne.
Hostade lugnorna av mig, ont hela kroppen och huvudet, under dagen har jag lite feber men försvann lika snabbt, på kvällen började nosen min rinna lite och mådde lite bättre.
Idag är det bättre så idag ska jag till hälsocentralen då jag inte kunde igår men idag blir det en inne dag och en lugn dag så gott jag kan.
 
Nu ska jag ta något att dricka och sen ska jag duscha, passa på då det finns gott om varmvatten i huset ;)
 
Kiss <3
Till top