Miicha

Mitt liv som jag.

Värme och eld!

Allmänt Permalink0
Var nere i källaren efter vi varit på min gamla by och handlade lite mat då dom har bättre utbud där än där jag bor, så gick jag ner till källaren efter vi kommit hem och då hade det slocknat i pannan.
Jag la dit massa tidningar och tände på, det var lite vrångt ett tag men sen så gick det bra och nu brinner det.
Vill ju duscha ikväll så man känner sig fräsch och lukta gott!
 
Diska gatt jag göra men det kan man ju göra utan eld i pannan då man kan värma upp vatten i kokaren eller spisen, no problems.
Men det skulle sitta väldigt fint med en dusch så man kan mysa resten av kvällen, men det blir nog lite städning hemma i huset inann man börja fredagskvällen med mys och film framför tvn men ljus som lyser i mörktet.
 
Myyyyysigt de lät i örat mitt ;)
 
Kiss <3
 
Till top