Miicha

Mitt liv som jag.

Victoria Grepo Akademin.

Allmänt Permalink0
Synd att man inte bor i Stockholm eller i trakten för då skulle jag ha beställt lite skönhet.
 
Man kan göra allt möjligt hos dom som:
Kostmetisk Tatuering som man får snygga ögonbryn.
Ansiktbehandlingar så man får fantastiskt snygg hy.
Injektioner, är jag lite emot men om man har behovet så är det super bra.
Kropp och spa,  skulle jag mer än gärna vilja ha för min rygg värker titt som tätt.
Vaxning, super bra för mina ben och så man får bort allt hår som man inte vill ha kvar fram till sommaren.
Hårförlägning, inget för mig men skulle vilja prova det men just nu har jag för kort hår.
Fotvård, är extret kittlig under fötterna så vill inte riskera att man skulle sparka dom på ansiktet men skulle vilja prova det någon gång.
 
Nä, men jag skulle helt klart vilja göra en resa ner över då man ändå är där och göra lite behandlingar så kroppen blir bra och så känner man sig som ny efter kan jag tänka mig, priserna verka vara värt det och dom vet nog vad dom gör.
Man kan ge en present till någon som fyller år eller till sin älskling som gåva, eller göra något roligt gemensamt som massage med sin bästa vän eller sin sambo.
 
Man kna även köpa produkter i deras shop så man kan ha lite mysigt hemma med sina vänner med kanske lite vin och tända ljus, eller varför inte överasska den du är tillsammans med med lite mysig massage efter en jobbig vecka på jobbet/plugget?
Det skulle jag nog fixa till min sambo som har lite ont i ryggen, tända ljus och doftljus och en bra massageolja och bara massera honom på ryggen!
 
 
 
victoriasakademin.com
Till top