Miicha

Mitt liv som jag.

Avklarat.

Allmänt Permalink0
Middagen idag mestod av lax med phila ost med vitlök och örter samt så var det ris, mums! Super gott var det och det blir till lunch imorgon på jobbet också :)
 
Nu så håller jag på att fixa café latte by me så jag får njuta ett litet tag.
 
Håller på att få upp varmvatten i kåken så man kan diska lite och så duscha ikväll så man lukta gott och fräscht imorgon då man börja jobbet igen och jag gruvar mig men ett helt annat attityd ska jag ha, ska inte vara feg som jag varit utan mer bestämd och rättvis och säga till då det är något galet.
Jag har även en svart bok som jag skrev vad som var bra och dåligt under en dag men den ska jag skriva om lite grand, så nu blir det en känslo bok så jag skriver om hur jag känner det och direkt det händer något negativt eller positivt.
Lät väldigt bra i mina öron för är rätt less på vissa saker som pågår på mitt arbete och det vill jag som ändra på lite så det blir bra.
 
Ha en bra söndags kväll! <3
Till top