Miicha

Mitt liv som jag.

Coffee!

Allmänt Permalink0
Sitter vid datorn och se på tv med min kaffe mugg som står på bordet med go kaffe i.
 
Tog en tripp till min gamla hemby och gjorde nå ärenden och tillbaka hem, träffade läkaren och senare så får jag tillbaka till min gamla by för att lämna läkarintyg på jobbet samt att jag köpte ett nytt koppel till Zelda som har tendens att bita sönder det hon har, så jag gatt köpa en ny till henne så hon har en hel och inte ett halft koppel.
 
Jag har noll idéer om vad man ska äta idag men det kan hända att man beställer pizza eller en burgare på pizzerian.
Imorgon vet jag iallafall att jag, sambon och svärmor ska på bilbingo och det är sista gången så det ska bli kul och det va ett tag sen vi var där.
Nu hoppas man på att man vinner några kr iallafall!
 
Vart sugen på att baka bullar men jag vet inte om jag ska göra det men då vill jag ha karamell färg så det blir lite coolt då man ska äta det med olika färger på dom, får se hur jag gör som men då måste jag rengöra helt klart på bodet och inte låta katterna vara där så länge man håller på.
Vi har så lite bänkytor i huset så det blir svårt att baka och vi har kattmaten på fönsterbrädan så Zelda the dog inte äter upp allt, men ändå så kan hop hoppa upp på bordet och äta upp deras mat men då får man dra in stolarna.
 
Nu ska jag dricka mitt katte i lugnans ro och se på tv en stund innan sambon kommer hem!
 
 
Till top