Miicha

Mitt liv som jag.

Dagens middag.

Allmänt Permalink2
Idag så vart jag sugen på en hamburgetallrik.
Fixade hamburagre, bröd, ost (cheddar som är till burgare), gullök, bacon och tomater och la det på en tallrik tillsammans med friterade pommes.
Åh det var så gott!
 
 
 
Jag lagade inte maten utan det var min sambo för jag pallade inte att fixa det då dels så fick jag vallningar som det kändes, men jag svettades som fasen och sen så yrsel så jag gatt sätta mig en stund.
Vet inte om det var panik ångest jag fick eller om det är något annat men sambon fixade det ändå, men annars älskar jag att laga mat men idag pallade jag inte riktigt det.
 
Men nu är man mätt så nu ska man vila en stund så man orkar med kvällen efter all yrsel och dyligt.
 
Ha en skön kväll! <3
#1 - - Anonym:

Kan vara medicin som ger dig lite biverkningar

#2 - - ɑ n n i k ɑ:

Gott!

Till top