Miicha

Mitt liv som jag.

Städa.

Allmänt Permalink0
Idag bjuds det på fint väder igen.
Men idag tänkte jag att jag skulle storstäda i vårat sovrum så det blir fint igen där, ta upp massa saker, dammsuga golv och mattan, använda min H2O och rengöra mattan med så man får bort massa djurhår, skura, byta lakan och sånt.
Ska bli skönt då det blir klart.
 
Måste göra något då jag inte riktigt tål den värmen som är ute då jag blir lätt yr och spyfärdig så då håller man sig inne i den någerlunda kylan, även om det är varm inne men varmare ute.
 
Igår fick vi en massa besök och det var väldigt ovanligt och tillsist kom mina två underbara kompisar på besök med massa surr och kaffedrickande och det var hur mysigt som helst!!
Mer sånt besök vill vi ha men nackdelen är att det inte händer så ofta men man ska ta vara på den tiden då man får besöken.
 
Nu ska jag börja med sovrummet så man kan sova gott inatt!
 
 
Till top