Miicha

Mitt liv som jag.

Sushi.

Allmänt Permalink1
Idag så for jag till jobbet men jag for hem några timmar senare då jag känner mig så konstig, mådde illa, yrsel och så trött som fasen.
Innan jag for hem så passade jag på att handla lite mjölk och såg att det var extra pris på sushi, sist jag köpte det där så var det inte gott men när jag hade ätit riktig sushi då jag och sambon var i Örebro så älskade jag det.
 
När jag väl var hemma så började jag äta av sushin jag köpte och njöt varja tugga och ångrade att jag inte köpte en till för det var så gott!
 
 
Även om denna inte är färsk på något vis så var den så god och det är synd att dom inte har något sånt här där jag bor utan på andra byn där mitt arbete finns och där är jag varannan dag nu mera, men så gott det var och jag vill nu ha bara fler att smaska på!
#1 - - rememberthiis.blogg.se:

Gott!

Till top