Miicha

Mitt liv som jag.

Ant-Man

Allmänt Permalink0
Denna film var väldigt rolig att se på.
 
Trodde något helt annat att den skulle som vara mer som Spindelmannen eller dyligt men tvärtom, den va rolig och spännande på en gång..
 
En far som är inne i fängelse kommer ut och han dröm är att få vara med sin dotter men hennes mamma är tillsammans med en polis och då gör det allt svårare för honom, han försöker att skaffa jobb för att han ska få träffa sin dotter igen men lyckas inte så bra då han har varit i fängelse.
 
Han fick ett erbjudande på ett jobb som Ant-Man och han tackade ja för att han skulle få träffa sin dotter sedan.
 
Han tränar hårt för att bli Ant-Man och slutföra sitt uppdrag han fick för att stjäla Yellowdräkten, men det går inte som planerat.
 
 
Jätte bra film och rolig samt action i den och helt grym att se på så denna film rekommendera jag till er att se på om ni inte har gjort det redan.
 
Jag kommer nog antingen se denna film igen eller så kommer jag nog att köpa filmen så man har den hemma så man slipper se de via datorn till tvn så man har den på dvd istället.
 
 
Till top