Miicha

Mitt liv som jag.

Beautiful Dog!

Allmänt Permalink2
Tog denna fina kort på våran Zelda tidigare idag!
Jag fick en väldigt bra bild på henne och hon tittar på något som hon ser från soffan och ut eller om hon såg Jessie ligga på andra sidan av soffan.
 
Hon har så fins och grymma ögon som man bara kan sitta och titta på väldigt länge, hon är väldigt snäll och go på alla sätt.
 
När hon sitter i baksätet då vi åker bil (hon har bälte på sig) så kan hon lägga huvudet på axeln och gosar en stund och sen tillbaka och tittar omkring medans vi kör.
Hon älskar att åka bil och hon följer med lite överallt.
 
När sambon och jag busar så kommer Zelda emellan oss och biter och skäler på mig att jag ska ta det lungt med husse, men det tycker jag är mest kul för hon vill ju också vara med och leka lite.
 
När man har husky så ska man inte va rädd för hår för dom fäller rätt mycket.
När man borsta henne så blir det en till liten husky och tillslut så blir det en stor husky när man har bosta klart. (He he)
 
Ibland på morgonen så hoppar hon upp i sängen och ska ligga så tätt intill en och gosar en stund och sen hoppar hon ner igen och sen upp och så vidare, hon är väldigt go på morgonen och vill prata väldigt mycket då man kliver upp och vifta så glatt på svansen.
 
Det är våran jäta de :)
#1 - - Tove Lindgren:

Hejsan,
Jag heter Tove Lindgren och jobbar med ett företag som hjälper bloggare att få betalt för att skriva valfria inlägg inom passande ämnen.
Om du kan tänka dig att skriva ett inlägg mot betalning så får du gärna maila mig på [email protected] så kan jag skicka mer information.
(Även ni andra som driver bloggar är välkomna att kontakta oss).
Mvh, Tove

#2 - - Tove Lindgren:

Hejsan,
Jag heter Tove Lindgren och jobbar med ett företag som hjälper bloggare att få betalt för att skriva valfria inlägg inom passande ämnen.
Om du kan tänka dig att skriva ett inlägg mot betalning så får du gärna maila mig på [email protected] så kan jag skicka mer information.
(Även ni andra som driver bloggar är välkomna att kontakta oss).
Mvh, Tove

Till top