Miicha

Mitt liv som jag.

Bibel.

Allmänt Permalink0
Man kan kalla att detta är en Bibel för Star Wars älskare.
Jag har inte lärt eller sett så mycket av det men det var därför jag köpte boken så man kan lära sig lite med om själv handlingen och Star Wars.
 
Det lilla man sett ca 3 filmer så är dom faktiskt väldigt bra och man förstår sig på filmerna väldigt bra.
Jag och sambon ser på Kanal5 där filmerna visas och ikväll så är det fjärde filmen som är på tablån kl 20.00 så det ska vi se på ikväll och mysa.
 
Jag gillar själva världen dom lever i Star Wars och hur dom har gjort filmen är helt fantastiskt och vilken fantasi dom har.
Sen gillar jag den lilla Yoda, han tycker jag är ful söt och frän på något vis och just hur han resonera är helt underbart.
 
Så denna tidning ska jag läsa igenom och lära mig mera om de som finns i den och njuta av allt det jag läser så klart.
 
Jag kan inte kalla mig en stort fan av Star Wars då man inte vet så mycket men jag som sagt gillar filmerna, men jag kan bli ett fan av det så man vet aldrig.
 
Just ikväll så får man höra Darth Vader säga "I´m youre father`och det ska bli så coolt att höra det, även om jag har gjort det förut men det skulle vara kul då man sett dom tre första filmerna men andra filmen kan jag nog inte säga att jag sett hela utan jag somnade då jag var så trött.
 
Nu väntar jag på att maten ska bli klar och idag bjuder jag på potatisgratäng med pepparbiff, ska bli så gott!!
 
Till top