Miicha

Mitt liv som jag.

Djuren.

Allmänt Permalink1
Tog några bilder på var och en av mina djur och dte är ju 4 stycken men flera vill jag ha. :)
 
Försa är Lasse som är 2 år, han är nog lättast att ta kort på.
 
 
Andra är Sabaton, egentligen så är han sambons katt då han var sugen på att ha en egen men jag ser han som min också och han ser mina katter som sina.
 
 
Zelda är tredje och hon är också ganska lätt att ta på då hon kan vara lugn, hon är min hund och sambons så klart men hon tyr sig mest på mig och går fint i koppel men hon vill som dra lite ändå men är nöjd med hur hon är.
Är väldigt glad att jag såg henne på annons och att jag fick köpa henne av de förra ägaren :)
 
 
 
Sist men absolut inte sist är min prinsessa Jessie.
Hon är alltid där för mig då ingen kan vara det och är alltid vid min sida.
Hon är 9 år och är helt underbar katt även om hon kan bete sig som en liten kärring ibland men det har hon nog tagit efter mig, haha!.
 
 
Där var mina 4 djur som jag har hemma.
Alla för mig är lika mycket värd och dom ger mycket kärlek. :)
#1 - - Frida:

Åh va söta , Älskar djur. Skulle kunna ha hur många som helst. Har tre katter :)

Svar: Samma med mig :) Vill ha flera djur :) Åh, tre katter vad mysigt :)
Michaela Johansson

Till top