Miicha

Mitt liv som jag.

Gullig!

Allmänt Permalink0
Fick denna söta coola USB-minne hem på posten idag.
Den är på 32 GB och ur söt!!
 
Älskar att det finns sånna ovanliga saker som man kan köpa och då blir jag som såld direkt.
Det tog inte länge för än jag fick denna hem på posten och jag betalade den i förrgår och fick den idag, så nu väntar man på en sak till som man har köpt och det är ett armband som ser rätt grym ut.
 
Så nu kan man ladda ner en massa bilder på denna USB tänkte jag så man inte har alla på datorn utifall att det skulle hända datorn något så har man alltid dom sparade, eller om man ska ha musik.
Det får jag fundera på ett tag och se, men det blir nog att jag kanske tar denna som musik i och en annan på 8GB på bilder.
Men nu när man har en så pass grym kamera som man kan fota snygga bilder på så kan det bli väldigt många bilder och då räcker det inte med 8GB minne.
 
Funderingar, funderingar.
 
Nu ska jag och sambon käka lite och jag ska he igång en film som är en komedi för jag behöver som skratta lite just nu då det inte har varit så bra idag.
 
Efter middagen blir det en mugg kaffe (har bara druckit en kopp kaffe idag) och bara mysa tillsammans med min kära sambo.
Till top