Miicha

Mitt liv som jag.

Julafton.

Allmänt Permalink0
Igår så hade vi det så roligt och mysigt hos min svägerska.
Massor av god mat och surr så avslutades det med tigit kväll för min del.
 
Det började att vi åt julgröt med julskinka vid lunch tid.
 
 
Efter kalle anka så vart det så att jultomten kom och delade ut en massa paket och efter han hade gått så dukade dom fram julmaten så vi satt och åt en massa, och hade det allmänt trevligt och roligt med skratt.
Som alltid man blir på julmat är ju att man blir övermätt för det är så gott!
 
 
Efter jag tog bilden så kom det fler saker på bordet.
 
idag så fixade jag min kalkonskinka som vart super god och Lasse (katten) älskade den och kunde äta hur mycket som helst. 
Så nu ska jag ta en hårdbröd macka med skinka och senap på och se på någon bra film.
 
Hoppas nu har haft en bra julafton!
Till top