Miicha

Mitt liv som jag.

Söndagsmys!

Allmänt Permalink0
Vaknade före sambon och såg lite på tvn och sen värmde jag upp lite kaffe till sambon och gav det till honom i sängen, så jag brukar he muggen så nära näsan som möjligt så han vaknar från lukten av kaffet.
 
Myste lite med Zelda på soffan en stund men det brukar inte vara så länge för än att hon går ner eller flyttar på sig så hon inte blir så varm.
 
Här tittar hon rakt in i kameran och ser hennes fina ögon.
 
 
Sen så sitter hon upp och tittar ut.
 
 
Ska fixa lite kaffe och så städa lite mellan reklamerna på tv och bara ta det lungt, och ikväll så blir det god mat och hoppas att jag lyckas med det då det är en ny grej jag ska testa.
Bruka ha antingen karré eller kyckling men nu ska jag ha något annat till denna rätt så hoppas dett det blir gott.
Till top