Miicha

Mitt liv som jag.

The Nut Job.

Allmänt Permalink0
Jätte gullig film men ibland var det skarpa ord som man inte vill lära sin barn om man inte acceptera att dom svär vill säga.
 
Som sagt, gullig film men den var rätt tråkig för att vara en animerad som jag gillar att se på.
Det hände saker hela tiden men jag vart ändå lite smått uttråkad då jag såg på den men man fick som nå skratt ibland ändå.
 
Jag kommer nog inte att se denna film igen då det inte var min typ av animerat och sen så var det som, nä, jag kan inte förklara men jag kommer inte att se den igen.
 
En ekorre som är som en problem makare som alla vet inom en park som alla djuren bor i och som ska samla ihop mat inför vintern, men det går inte så bra med maten och dom behöver mycket för att dom ska överleva.
Ekorren som inte får vara mer i parken då han skapar en massa problem och är mest självgående går sin egen väg och blir utvisad från parken som dom bor i, så klart så blir den söte lilla ekorren ledsen och går vidare.
 
Men han hittar väldigt mycket nötter i en ny startad nötaffär som inte riktigt står rätt till.
 
 
Till top