Miicha

Mitt liv som jag.

Tredje Advent.

Allmänt Permalink0
Idag så är det tredje advent och jag tände ljus i kylsna som vi har här inne.
Skulle ta systemkameran för att fota ljusen men den hade slut på batteri så gatt använda mobil kameran istället så en dålig bild bjuder jag på idag.
 
 
Igår så började dagen väldigt bra men sen så vart den väldigt dålig.
En kom hit och slog sönder våran fönster ruta in på vardagsrummet och var inte nykter, vi ringde poilsen men ingen kom.
Det var inte alls något kul men det kommer nog att lösa sig.
Så det var tur att barnen inte var här men djuren var väldigt rädd och hunden var lika glad ändå då den hemska människan kom in hit och skulle promt prata med mig men jag ville inget med denne att göra.
 
Sov rätt bra trots händelsen och idag hoppas jag på en bättre och lugnare dag.
 
Ha en bra tredje advent med massa mys och kärlek.
Till top