Miicha

Mitt liv som jag.

Alla Hjärtans Dag!

Allmänt Permalink1
Idag är det kärlekens dag och jag for till affären lite snabbt för att köpa denna söta nalle till min älskade sambo och han vart glad men det är ju tanken som räknas i detta fall, för dels tycker jag att denna nalle är så söt och så får han ha den bredvid hans sida om sängen som han kommer se varje morgon då han vaknar och då han ska sova om natten :)
 
Men jag är inte så mycket för romantik men jag visar det på mitt sätt och denna tycker jag var så söt, men han har inte köpt något till mig och det behöver han som inte heller utan jag vet hur mycket han älskar mig så det räcker bra för mig och en puss så klart :)
 
Men jag hoppas att ni får en bra Alla Hjärtans Dag även om ni nu har någon eller inte så hoppas jag på att ni får en bra dag för det ska jag ha med massa mys <3
 
Massa kärlek till er! <3
#1 - - Robex Lundgren:

trevligt

Till top