Miicha

Mitt liv som jag.

Speciell.

Allmänt Permalink0

Alla är speciell i mina ögon, alla har sin charm och personligheter som vi ska vara rädda om.
De mest vi ska vara rädda om är våran familj för dom är så pass viktiga i livet, bra vänner kommer alltid tillbaka men familjen kan man förlora för gott.
Själv har jag inte så bra kontakt med mina syskon som jag önskar att de vore bättre men de lilla kontakt jag ha med resterande familjen är jag jätte rädd om för tillslut så finns dom inte längre där för en så man ska ta vara på de som är nu. 

Älska, glömma och förlåta lever jag för. 
Alla gör sina misstag och fel för de är mänskligt att göra det och då ska man kunna förlåta och gå vidare. 
Ibland är de svårt för vissa och förlåta men tillslut så måste man göra de om man en dag inte längre finns där för personen mer och då förstår dom de största misstaget dom gjort är att ta bort den viktigaste personen i livet och de är de jag är mest rädd för och därför kämpar jag i alla väder att ha kontakt med min familj trots arr de är så svårt!! 
Till top