Miicha

Mitt liv som jag.

The Hunger Games: Catching Fire .

Allmänt Permalink1
Då har man sett på andra filmen om Hunger games.
Den första filmen var betydligt mycket bättre än andra för på andra filmen tyckte jag personligen att det inte hände så mycket än vad det gjorde med den första filmen som det hände mer och att man ville se mer men filmen tog sitt slut ändå.
Jag rekomendera ändå att se på denns film för den va bra men inte lite bättre som första så klart som det brukar vara.
 
Denna film var väldigt bra spelat och allt var super bra tyckte jag och som det var men första filmen var det som om man inte ser att det är data gjort utan det ser så verkligt ut och det är det jag gillar med filmer att det inte ser så överdrivet data gjort ut och det fick denna film ett stort plus :)
#1 - - Disponenten:

Kolla in viljans triumf på youtube istället.

Till top