Miicha

Mitt liv som jag.

Dystert.

Allmänt Permalink1
Idag är det dystert väder igen, gör inte mig så mycket utan är hemma och ta det lungt och fixar lite och donar.
Pratade med min kära kompis i mobilen ett bra tag så nu vart man varm nog så nu kan man kanske ställa sig i duschen en stund eller så kan man börja med att plocka undan lite i huset så det blir bra innan barnen kommer så slipper man att tänka på det ett tag.
 
Börjat skriva på en bok så får man se hur länge det tar, annars bruka jag skriva några sidor och sen ge upp men denna gång ska jag nog skriva hela boken så man kanske ska ge ut den om den blir bra nog så att säga.
 
Axeln idag är upp i tok och gör väldigt ont men jag får bita ihop, men vaknade med en värk i ryggen så jag inte kunde somna om och sambon snarkade bredvid mig så jag klev upp före han.
 
Så nu får man ta och göra lite nytta hemma och göra det lite mysigt som man vill ha det någerlunda iallafall.
 
Kollade lite grand på "Svenska miljonärer" på kanal5 och blir lite sur på dom som har lyckas så bra i livet så man inte behöver tänka på pengar, vill också ha det så men man får helt enkelt kämpa för att nå toppen!
 
 
#1 - - Kicki:

Kul att du börjat, får kanske läsa början om jag är snäll ;-)

Till top