Miicha

Mitt liv som jag.

Förlorade.

Allmänt Permalink1
Igår var vi ju på bilbingo och vi vann inget även om vi hade 3 brickor som vi spelade på men noll till vinst vart det, surt men det var kul ändå.
 
Idag blir det nog en lugn dag med lite städ och plock som vanligt, men så är det då man har barn och djur så får man alltid något att göra hemma.
 
Barnen försökte verkligen vara tyst igår då ena barnet skulle viska men det funkade inte så bra, men tillslut så gatt vi säga till dom att vara tyst då man ska sova men det höll inte länge till för än dom var igång igen.
Ena barnet skriver till både mig och sambon på messenger på Facebook men jag har slutat att svara där då han kan lika gärna säga det till oss muntligt än att skriva och fråga.
Detta med Facebook har man nog överskattat så mycket för man sitter ofta där och kolla runt överallt, men Facebook är man som beroende av och det är absolut inte bra men man är nog lite över nyfiken av sig också.
 
Tvättmaskinen är igång igen och kaffe ska man göra iorgning och fara ner på affären och köpa diskmedel så man kan diska (men jag diskade igår så det är inte så mycket som ska diskas).
 
Ha det bra så länge! Kiss <3
 
 
#1 - - Junitjej :

Så kul med bilbingo!

Till top