Miicha

Mitt liv som jag.

Gårdagen söndag.

Allmänt Permalink0
Lördag kväll vart kommen och jag sa till min sambo då vi skulle natta oss "Ska vi hälsa på min pappa på sjukhuset imorgon?" han sa genast ja och jag ställde min klocka på 7 den morgonen.
Min pappa visste inget att vi skulle komma men jag skickade ett MMS till honom och jag skrev "På en roadtrip till ingenstans", han skrev tillbaka efter en stund.
 
När vi väl var på sjukhuset i Gävle där han var för sitt hjärta så skrev jag till honom att vi var i Gävle men inte på sjukan, utan han svarade vilket rum han var på om vi skulle dit då.
Vi gick raka vägen tills hans rum och en sköterska sa till honom "Du har besök" och så såg han mig titta fram och han vart så glad att hela han skakade.
Vi skulle dricka kaffe men han kunde knappt hålla mubben för att han skakade så mycket i lycka att hans dotter dök upp så där.
 
Jag tycker att det är kul att bara dyka upp och överasska folk då dom blir glada över att se en på det viset min pappa vart.
 
När vi var klar med sjukhuset i Gävle så for vi till Uppsala för att hälsa på min mormor som bor där och då kom även min moster och kusin, min kusin har jag aldrig träffat så det var väldigt kul att få träffa dom alla.
När vi skulle fara från mormor så hörde man på hennes röst att hon ville gråta för att vi skulle fara hemåt igen.
 
Så igår vart det typ 100 mil.
Men väldigt trevligt var det!
Till top