Miicha

Mitt liv som jag.

Hata denna man!

Allmänt Permalink1
Mannen som gav 400.000 kr till tjuvjägare för att skjuta finaste lejonet Cecil är helt sjuk!
Han säger att han ångrade sig och att han inte visste att Cecil var känd i trakterna, men varför då jaga honom ut från reservatet som Cecil befann sig för sen skjuta han med pilbåge och flå honom sen?
Så sjukt.
 
Jägarna har nu gått under jorden och riskerar 15 års fägelse, helt rätt! Men jag anser att dom ska få mera straff som att fara tillbaka till landet och se hur ledsen folket är där och var dom orsakade efter att skjutit finaste Cecil.
 
”Du är en ynkrygg och en mördare”, ”Du borde sitta i fängelse och du borde böja ditt huvud i skam”, stod et på Walter Palmers tandläkarmottagning i Bloomington i Minnesota.
Om jag skulle varit där så skulle jag själv sktivit till den jäveln!!
 
Hur kan en människa vara så elak som att döda ett sånt fint djur och sen ångra sig, men varför göra det då om man ändå ångrar sig sedan?
Han borde få långt fägelsestraff på grund av detta och stäng ner hans klinik och ta bort hand legimation som tandläkare och se till att han svårt får jobb sen efter straffet!
 
Tydligen så har Walter dömts för tjuvjakt tidigare och bland annat skjutit en svart björn i hans hemtrakter, men hur fan tänker gubb jäveln! (ursäkta mitt språk).
Han ska inte ens ha licens för jakt eller för sina vapen om han har några, sitta på ett rum hela dagarna och tänka på va han har gjort för något.. 
 
Nä så han är en av världens hataste man just nu!
 
En bild från finast lejonet Cecil!
 
R.I.P beautiful you!
 
 
 
#1 - - JUNITJEJ:

Fy f-n! Man blir verkligen arg! Hur kan man göra så! Förstår inte!!

Svar: Så sjukt att en kan göra så här! Förstår inte heller! :(
Michaela Johansson

Till top