Miicha

Mitt liv som jag.

Middagen avklarad.

Allmänt Permalink0
Idag vart det friterade potatisar (typ som pommes men det vart inte så) med stekt korv och lite smått med sallad som bestod av gurka och paprika och fetaost.
Det var väldigt gott med maten idag och mätt vart vi alla, så snart blir det lite efterrätt med bullar och kaffe.
 
Idag har jag varit på rätt bra humör och skämta och busa med barnen och det känns bra men jag kommer nog att vara irriterad till kvällen igen, as jobbigt blir det nog.
Nog jobbigt med dessa humörsvägningarna jag har.
 
Tvätten håller man på med och diska upp allt efter middagen så man kan göra det lite lugnt ikväll, ska bli skönt att få tvätten klar någon gång istället att det bara växer som ett berg eller något.
 
Ikväll blir det nog lite film som gäller så får man ju se om man kan se något bra som är på tvn eller om man ska se på någon film som man själv har i bokhyllan, men något blir det helt klart.
Sen till filmen så kommer jag iallafall ha något gott till som jag köpte på bilträffen igår, mumma!!
Till top