Miicha

Mitt liv som jag.

Nästan äckligt varmt.

Allmänt Permalink0
Tycker synd om Zelda då det är så varmt ute.
Hon sitter ute och tungan är så lång på henne, hon små gnäller att det är varmt men hon har vatten ute och skugga men skuggan är väldigt varm den också.
 
Igår kväll så kom jag och sambon på att vi skulle göra en mini bilresa och då for vi till Arvidsjaur fram och åter och vi kom hem vid halv 6 imorse, detv ar kul och man fick se en fint ställe och några djur efter vägen.
Men det var mest renar som man mötte på som stod på vägen och glodde på oss som ville komma förbi, men dom flyttade på sig så bra ändå.
Vi såg även två harar och en älg, love animals.
 
Jag tog inte så många foton men några vart det men dom vart inte så bra men det fanns två bilder som var helt okej som jag ska lägga ut sen.
 
Jag har noll ork idag då man inte sov så länge och så att det är varmt.
Takfäkten går i full gång och det blåser rätt svalt.
'
Ha det så bra i värmen!
Till top