Miicha

Mitt liv som jag.

Regn och rusk.

Allmänt Permalink0
Sommar Sverige har nog nått sitt slut och regnet kommer som rusande fart så är det snart höst igen, som det känns.
Hoppas på lite mera värme och sol så man kan vara ute och meka i bilarna lite och bara må i solen en stund.
 
Idag är det en inne dag som man kan böka bäst man vill.
 
Egentligen skulle jag ha jobbat idag men med tanke på vad som hände i tisdags så är jag hemma idag och inte mår så bra, så man får vara hemma och hålla på innan helgen så man slipper att göra det då.
 
Ska även fixa lite kaffe så man blir som folk innan det går riktigt utför och sen börja med att diska så det är klart, känns bara pyton men det blir bra då det är klart och så har man massa annat att tänka på också då man städar och stöka på hemma.
 
Min dröm är att ha ett större hus så man får plats med alla saker och att barnen får ett eget rum men det får man drömma en stund till om, om något år så blir det nog flytt till ett större hus och jag bara längtar tills dess!
 
 
 
 
Till top