Miicha

Mitt liv som jag.

Stalker.

Allmänt Permalink0
Ser på "Stalker" på Kanal5 och det är helt otroligt om hur folk beter sig gentlemot andra.
Träffa en super snäll och go kille/tjej och sen flytta ihop, sen efter ca 2 veckor så bryter det ihop.
Personen blir bestämmande och ifråga sätter allt vad man gör och följer en vart man nu än går, fråga vem man smsa med, prata med och vad man gör då man är med andra.
 
Nä hövvaligen för sånna personer, men visst jag är lite sån att man måste bestämma över mig då jag vart som jag vart men inte så pass som det är på programmet som är idag.
 
Förstör andras liv på det sättet är helt oacceptabelt.
Sen då dom gör slut med personen så blir han en stalker som smsa dom med snuskiga texter och följer dom och letar efter dom vart dom nu än bor så dom blir rädda för personen, och sen när det blir en annan inblandad i det hela så blir det samma sak..
 
Nä lås in personen i lås och bon så denne inte gör illa någon fler.
Till top