Miicha

Mitt liv som jag.

Be strong.

Allmänt Permalink0
Har mesta dels försökt att vara en stark tjej, jag har även lyckats.
Det är så mycket man måste vara stark på och vissa gånger så orkar man bara inte vara det då allt går emot en.
När allt går emot en så känns det som att man släcker elden med is och det bara tunnar ut, man bara känner sig le lös och inget orkar man att göra åt det än att bara gömma under täcket.
 
Jag har försökt att vara stark och det gör jag än idag, jag kämpar dagligen, kämpar med att vara en bättre människa och mina starka problem jobbar jag med.
Det är nog inte så många som vet vad jag kämpar för då man inte får den inblicken att någon är så speciellt intresserad av vem jag verkligen är, men det finns dom som vill lära känna mig också helt klart.
 
Jag har blandade känslor med eld och vatten och ibland krockar det och bli kaos och då fungerar jag inte alls och bli depprimerad, kan även få ångest för minsta lilla ibland då jag är som svagast.
 
Jag har problem och det har vi alla men som vissa har som sjävlkarhet med en sak som jag kan ha väldigt svårt med så då försöker jag vara stark och lär mig den svaga punkten och kämpar för att jag ska uppnå.
 
Jag kämpade med att få drömmen som lastbilskort och jag klarade det, nu har jag kämpat med att få köra men jag har som gett upp med det.
Nu drömmer jag om att få skriva men det är ju svårt men jag kämpar fortfarande med det och försöker göra gott ifrån mig då jag skriver.
 
Som jag tänker ibland då jag känner mig svag "Jag är en kämpe, jag är en kämpe", då kan det lyfta upp mitt sinne och verkligen kämpar för att uppnå den personen som jag verkligen är och som jag i nu läget ha svårt att visa.
 
JAG ÄR EN KÄMPE!
Till top