Miicha

Mitt liv som jag.

Dream away.

Allmänt Permalink1
Drömmer om många saker, drömmer att förfylla de jag drömmer om. Men hur?
Jag drömmer om att jag ska ha ett stort hus med många rum så alla ryms så man inte behöver trängas som man gör nu i huset.
Drömmer om att ha min dröm bil som jag vill ha, min dröm hund vill jag ha även dröm katten.
 
Drömmer om att vara ekonomisk oberoende så man slipper oroa sig för pengar varje månad.
Drömmer om att vara en starkare person än vad jag är nu, vill kunna säga ifrån och säga vad jag tycker och känner direkt än att man ska gå runt på fritiden och muttra om varför man inte ha gjort något åt det.
 
Jag har drömt sen jag var liten att jag ha en bond gård där jag har några djur, inte för många utan snarare som en hobby som man kan hålla på med i hemma, även så jobbar man på dagarna så kommer man hem och sköter om djuren.
Isåfall så vill man ha, häst, en eller två kor, får och höns, mera tycker jag inte man behöver utan det är ju dyrt också att ha så pass med djur men det är min dröm i alla fall.
 
Men jag skulle egentligen ha fullföljt mina drömmar sen man gick i skolan, jag skulle ha kämpat mera när det gäller betygen så man fick den utbildning man ville ha men inte kunde få komma in.
Jag ångrar mig verkligen att jag inte kämpade mera i skolan men jag var så less och så kärleken kom emellan.
Jag har utbildning nu men det räcker inte, utan jag vill kunna utbilda mig mera till det jag verkligen vill hålla på med men jag känner mig så gammal att börja med någon utbildning eller kurs, men jag är inte för gammal för det men jag känner mig det att jag har svårt att lära mig.
 
Men mina drömmar kommer alltid att vara där hos mig och jag kommer att kämpa även idag om att få någon av mina drömmar uppfyllda.
#1 - - Kicki:

Aldrig försent att förändra saker eller gå kurser. Du ska säga ifrån om det är något du inte tycker är rätt. Sen kan man tänka efter hur man vill ha det. Som de är nu i ekorrhjulet eller göra något åt de!?

Till top