Miicha

Mitt liv som jag.

Glad hund.

Allmänt Permalink0
Köpte ett hundben till Zelda idag och som valigt blev hon helt tokig då jag öppnar den.
Hon hoppar och hon nosar och hon biter mot den och bara är så glad att hon får ett ben som hon älskar att tugga på.
Bilden här bredvid är en äldre bild på Zelda då hon är med sin gris som hon fick för ett tag sen som hon nu har dödat så den är ändå lika rolig som då.
 
Denna hund är helt fantastisk!!!
 
När jag sitter på siffan och hon hoppar upp så kan hon lägga sitt huvud mot mitt bröst och vill krama en stund.
Igår kväll så låg hon i hörnet på soffan och bara låg där ett bra tag och sen så ville hon ha sitt huvud mot mitt kvä och somnade ett tag tills det vart varmt så hoppade hon ner.
 
Hon är väldigt tacksam över det hon får (specellt ben) så då är det mycekt roligare att ge henne saker för hon blir glad hela hon och är med den saken bra länge.
 
Men hon har bra mycket kvar att lära.
Den 16 fyller hon ett år och då ska hon få något väldigt gott som hon sak få och då får ju katterna något gott också.
 
Men min yngsta katt Lasse som är grå han fyller 2 år den 12 juni så då blir det gotta då också så klart.
När mina djur fyller år så då får dom god saker precis som jag eller någon annan får i huset då man fyller år.
 
Nu ska jag se på Desperate Housewives och sen på reklamen ska jag göra mig latte och hårdbröd med getmese :)
Till top