Miicha

Mitt liv som jag.

Loppis på nätet.

Allmänt Permalink0
Har hittat en bra sida på internet som man kan sälja sina saker som man inte vill ha eller inte behöver och så kan man få en slant för det.
Om man inte vill ha en loppis hemma så är detta perfekt med att sälja sina saker på loppis på nätet.
 
Jag har lagt ut på den sidan och kommer att lägga ut flera saker på loppisen på nätet för dels så är det gratis att annonsera och så är det bekvämt att sitta framför datorn och kolla på loppis som jag däremot älskar.
 
Här är min annons som jag har lagt ut och det är i Strömsund.
 
Det finns så mycket mera på Citiboard som man kan fynda och kanske man hittar en sak som jag länge vilja haft men inte hittat?
Citiboard finns i hela Sverige så klart och gratis att lägga ut sakerna man vill få bort.
 
Så gå in på sidan och fynda en massa saker eller sälja det du inte vill ha kvar eller som bara är hemma och dammar, för det ska jag göra.!
 
Lycka till med att sälja.!
 
 
 
 
citiboard.se
Till top