Miicha

Mitt liv som jag.

Över trött.

Allmänt Permalink0
Över trött då man vaknade 5 imorse och jobbat hela dagen, har ont i fötterna samt höften och ryggen.
 
Jobbade ändå rätt bra även om det var lite segt till morgonen och jag drack "monster" som räckte hela dagen tydligen men något piggare vart man inte på det, blir inte det tydligen på energidryger och inte kaffe heller.
Vet inte vad jag ska göra för att bli lite piggare i tillvaron så man orkar jobba samt att hålla på hemma på kvällen då man kommer hem.
 
Middagen var klar då jag kom hem så det var bara att sitta ner och äta, trodde att jag kunde få lite lugn och ro men det kunde jag som glömma direkt.
 
Så ikväll blir det en tidig kväll så jag kan få sova och hoppas att jag får sova ut lite imorgon så man blir lite utvilad.
 
 
Till top