Miicha

Mitt liv som jag.

Pelagoner.

Allmänt Permalink1
Igår då jag var på jobbet och inget hade att göra så då passade jag på att fara på ica och se om dom hade något hundben till Zelda, inget hade dom utan dom små bena men dom äter hon upp så snabbt.
Men då jag ändå var där så såg jag att dom hade pelagoner för 25 kr styck och jag tyckte dom var så fina, så då köpte jag två.
Jag var så less att ha plastblommor på vardera sida av ytterdörren så då var detta passande.
 
Bättre detta än plastblommor som såg så fula ut så dom hamnade i soptunnan direkt man kom hem från jobbet.
En i vardera färg så förgyller det mycket när man går in och ut från huset.
 
Jag som älskar rosa så var detta passande (bilden ovan) men det kommer ut flera blommer så småning om då man ser lite knoppar på blomman.
 
Lite inslag av ljusrosa, denna kommer också få fler blommor som ska blomma ut.
 
Vart riktigt nöjd ändå trots att man inte kan så mycket om blommor men frågade några för att vara riktigt säker så nu ska man klara detta :)
#1 - - Disponenten:

Pelagoner det är ju pensionärs-blomster...ha...ha...

Till top