Miicha

Mitt liv som jag.

Sen frukost.

Allmänt Permalink0
Vaknade och tog fram mobilen för att kolla på Facebook som jag brukar göra då jag vaknar.
Trött och slö så tänkte jag att jag måste kolla på klockan, nästan tolv var den.
Hör sen att sambon börja närma sig sovrummsdörren där jag och Zelda (the dog) var.
Han öppnade dörren och sa "Waike waike, jag har frukost med mig", sträckte på mig och tittade att han hade coca cola brickan med två mackor var och en mugg och ett glas med mjölk i samt ett ljus som brann.
Zelda ville också ha lite frukost så sambon gick för att hämta lite torrisar med det dugde inte riktigt utan hon ville ha de vi åt, hon började sopa efter sig med nosen så vi la ner skålen med torrisar på golvet så att hon hoppade ner och åt lite av de men hon fick också bitar av mackorna.
 
När vi hade ätit klart med frukosten så tog sambon och hämtade kaffe, så klart så fotade jag på brickan så jag kunde dela med mig den på Facebook helt klart.
Zelda som vart lite ivrig till slut och hon är ju inte den minsta hunden hoppade upp på sängen medans jag höll i mitt glas med varmt kaffe, jo, hon stötte till mig med hela hennes kropp nästan så jag spillde kaffe på täcket.
Turen var att man inte brände sig då man hade täcket på sig men får byta lakan sen igen, men skällde inte så mycket på henne, inte mer än "Men Zelda, ta det lungt du är inte så liten" så la hon sig ner på sängen och tittade på oss när vi drack vårat kaffe och ville att någon av oss skulle gosa med henne.
 
Då var frukosten över.
 
Jag klädde på mig, tog med mig mobilen som alltid följer mig nästan överallt.
Hedde på tvn och datorn.
Så nu är det en film som man sett flera flera gånger på viasat comedy, "Mitt stora feta Grekiska bröllopp", men den är rätt så bra men det finns inte så mycket mer att se på.
Men som jag tycker, det är ju nationaldagen så borde det ju vara svenska filmer på tvn hela dagen?
Men det är som det är.
 
Nu ska jag ta det lungt och bara vara.
 
Till top