Miicha

Mitt liv som jag.

To be different.

Allmänt Permalink0
Har sen liten alltid känt mig annorlunda och inte som dom andra barnen, kunde däremot inte veta vad det var för fel på mig då jag inte var som dom andra.
Kände så ett tag  och även nu känner jag mig annorlunda men på ett jäkla bra sätt.
Jag vill inte vara som dom andra heller och det tycker jag att ingen ska vara men det är upp till var och en.
Smörar inte för någon heller då jag inte gillar att man ska göra det utan man ska uppnå sina mål på egen hand och inte för att man ska smöra för folk, det blir väldigt dåligt i slutändan ändå.
 
Jag vill absolut inte vara som alla andra utan jag är mig helt enkelt och det kan vara dom som inte förstår det eller acceptera det men det struntar jag i, för jag kämpar än idag 11 år senare jag fick min diagonos för att bli den personen jag verkligen vill vara och jag har en bit kvar att vandra.
Sen detta med folkskillnad vi har här i vårat underbara land det hatar jag för jag ser det så mycket i min vardag och är så less på det.
Alla är vi värda att synas och höras och inte bara vissa som ska göra det, så det är mycket folkskillnad och det gör mig rasande.
Jag vill få stopp på det hemska skillnad som man gör.
Aldrig att jag skulle behandla en annan för att någon har smörat in hos mig som en som inte ha gjort det utan jag behandla dom precis som jag själv vill bli behandlad som.
Nu har jag vissa problem som kan vara jobbiga att förstå enligt vissa men jag kämpar och försöker att förstå hur jag kan vara som i vissa stunder men folkskillnad det gör jag då inte.
 
Att vara annorlunda kan vara svårt då vissa kanske inte acceptera det eller så är dom fega själv att vara det.
Jag är helt och hållet mig själv men har vissa stunder svårt att visa det men det kommer fram mer och mer för jag är en helt crazy women och det kan jag inte visa för andra på det sättet som jag visar då jag är hemma ensam tex.
 
 
Till top