Miicha

Mitt liv som jag.

Varannan dag.

Allmänt Permalink0
Verkar som att jag bara skriver här varannan dag, lite mysko.
Igår så hände det inte så mycket här hemma mer än att man sov nästa hela dagen som det kändes och såg på filmer och sen gick man och la sig.
Tråkig dag igår även om det var soligt och fint ute så var man inne hela dagen, men var inte så pigg igår.
 
Idag är jag lite piggare och tänkte att jag ska ta och låna sambons hårtrimmer så jag kan trimma av lite hår från huvudet så det växer lite jämnare för nu ser det lite konstigt ut.
 
Sambon som är så duktig har ställt sig för att diska och jag satte mig med mobilen och spelade lite men nu ska jag upp och göra något nyttigt för har en känsla att vi får besök idag, men det blir nog inte så tror jag ändå.
Men lika så bra att man är på bena och gör något.
 
 
Till top