Miicha

Mitt liv som jag.

Värk som fasen.

Allmänt Permalink0
For till jobbet imorse som vanligt.
Jobbade hårdare än vad jag klarade av bara för att visa att jag kan jobba bra, ingen respons fick man.
Enda felet var nog att jag fick en enorm värk i axeln då man gatt fara hem och vila, vill bara svära rakt ut.
Känner mig så misslyckad av att jag inte kan jobba så pass som jag vill utan att det ska ta och värka överallt, sen när man kommit igång med arbetet så jobbar man hårdare än vad man i själva verket klarar av.
 
Så nu ska man ta det lugnt och vila på soffan och se på någon bra film och dricka nå varmt för har smått ont i halsen också, det känns lite piss.
Sen så kan man ju inte vara ute då det regna ute så då blir man inne som sagt, lika så bra om man skulle bli sjuk.
 
Sen en positiv sak är att jag sålt mitt första smycke så då hoppas jag att det blir fler som är sugen att köpa av mig, så om man beställer mycket av mig så får man en gåva så det är super bra, enligt mig iallafall.
Thihi ;)
 
 
Ha det bra nu alla sötnötar där ute. <3
Till top