Miicha

Mitt liv som jag.

Yeey.

Allmänt Permalink1
Sitter här vid datorn och lyssna på musik och ser att det regnar ute.
Ska snart börja med maten och idag blir det mjölkstuvade makaroner med körven, mums blir det!
 
Tvättar den andra maskinen nu som har typ 2 timmar att tvätta för var gång.
Grymt sugen på sushi men det är långt till den närmsta resturang som servera sushi.
 
Har diskat även så nu är det klart med den tills nästa gång det blir massa disk.
Sambon kom hem på lunch så han åkte 3.5 mil för att fara hem för att hämta ett papper som han glömde, tur att man kan ta ut atk på vårat jobb.
 
Zelda ligger på soffan och har nog somnat och katterna ligger nog någonstans och myser.
Ska ner till källaren och se om det blir varmvatten så man kan duscha ikväll för imorgon ska man åter till jobbet och jobba hela dagen lång.
 
Sen har jag beställt två saker som inte kostade alls för mycket, det var en sån där potatis skärare så man får pommes så man slipper skära själv så är det bara he in i fritösen, sen bestälde jag även en nosring till mig då jag som har hål i näsan.
De kommer nog nästa vecka :)
 
Ha de gött så länge!
#1 - - Anonym:

Vart beställde du nosringen i från ?? :)

Svar: Appen som jag beställde den från heter: Wish. :) Billiga saker finns det :D
Michaela Johansson

Till top