Miicha

Mitt liv som jag.

Crazy of the day.

Allmänt Permalink0
Jag fick ju duscha iallafall och det var på 70 grader pannan, så skönt med en dusch :)
 
Rotade bland massa kläder i vildastre vrå om vad jag skulle ha på mig men till slut så hittade jag något att ha på mig och tur va ju det, vill ju inte gå naken ut direkt för det skulle inte sluta så särskilt bra.
Tog en massa hårmousse och hårspray för att få en "tuppkam" i test om hur det skulle se ut men just nu är det platt men tidigare var det så.
 
Efter jag var klar så for jag och Zelda ut till en by som är 3.5 mil från den byn jag bor och hälsade på mitt arbete med det var bara sambon jag pratade med där stortsett och ingen annan brydde sig så speciellt än få tal och frågade hur jag mådde och när jag skulle komma tillbaka, just nu vill jag inte tillbaka dit, sen så for vi hem och körde över en grusväg för en gångs skull då det tinat bort de mesta efter vägen så man inte kör på hal is.
 
Direkt jag kom hem så tog jag in posten och det var blandade besked, gjorde mig en tunnbröd macka med falukorv och en massa ost på och så en energidryck av Euro Shoper (helt okej) och Zelda hon tiggde och ville ha men det fick hon inte så hon gick och tog katt skit istället och det luktar ju så gott (not).
 
Fick lite ont i huvudet just nu och ska nog fixa lite kaffe och se på tv och se vad resten av dagen har att erbjuda.
 
Kiss <3
Till top