Miicha

Mitt liv som jag.

Crazy pig!

Allmänt Permalink0
Idag kommer det vara en hetisk dag då man kom hem igår kväll med full lastad bil och en hund som varit hos hundvakten och supet glad att man hämtade henne så är det dags att packa upp och göra det fint i hemmet än att det ska vara en massa lådor och påsar i hallen så man knappt kommer fram.
 
När vi var i Örebro så handlade vi på min favorit affär och det är New Yorker och där har dom super fina kläder och typiskt mig smak är det (ska fota på kläderna som jag köpte sen) och så var vi på en annan affär som jag inte mins namnet på.
Igår då vi skulle fara hem till Norrland igen så stannade vi på Biltema för vi skulle köpa styrservoolja till bilen som var helt tom ohc tungstyrd så hittade vi spray färg med 3D så då tänkte jag fixa om vardagsrumsbordet med det men nu kom jag på att jag kan sprutmåla på högtalarna istället så dom blir till en häftig grön 3D färg :)
 
Nu sa jag ner till pannan igen och bli smutsig om händerna och sen fara till HC för att träffa en super bra läkare och berätta att det inte är så bra med mig nu mera då mitt psyke går nedåt igen.
Till top