Miicha

Mitt liv som jag.

E-cigg.

Allmänt Permalink0
Jag har provat det där med e-cigaretter förut och det funkade hur bra som helst och man röker precis som vanliga cigaretter men dels mycket vänligare och godare, men just att sluta röka så ska man dels ha viljan till att sluta och må bra och jag lyckades inte men jag står i kampen på att sluta och börja med e-cigaretter istället för dels är det billigare och att man kan röka stortsett överallt och även i sängen utan att man ska vara orolig att hela huset/lägenheten ska brinna.
 
E-cigaretter har olika smaker och former beroende på hur man vill ha dom själv men själv fick jag ett smakprov som jag hade ett tag och det var 600 bloss, det kan man inte göra på en vanlig cigg direkt och det skadar inte personerna i din omgivning heller för det är vätska som man blåser ut istället för tobakröken.
 
Och så gick jag in på e-cigghouse.se för att kolla priser samt olika smaktillsatser och det är inte så farligt dyrt med de heller så jag kommer nog att satsa på det för jag är i kampen på att få ett friskare liv utan cigaretter, sen mår man så mycket bättre utan och få bättre kondition på det hela då cigaretter försämra det hela så man flåsar och ha sig då man är ute och gå.
 
Bortse från alla priser på hur mycket e-cigaretter kosta och vanliga cigaretter så är det mycket bättre och billigare med e-cigaretter så satsa på det om man ska sluta röka för det funkade ett tag för mig men jag hade inte den viljan eller orken att sluta.
 
 
 
ecigghouse.se
Till top