Miicha

Mitt liv som jag.

Härligt!

Allmänt Permalink0
Sitter på soffan och njuter men emellan åt så går jag ut och hämtar lite ved och gå ner till källaren för att kolla pannan, all ved som vi har ska in innan fredag nästa vecka så då kom jag ju på att när jag ändå ska ner så kan jag hämta lite ved så det går lite snabbare och så att veden torka så det går lättare att elda :)
 
När man går upp och ner så som jag har gjort så får man lite värk i benen och så Zelda ska ju ut på sina kissrunder emallanåt så då ör det bara att gå ut och så en längre promenad på kvällen och det är så skönt för man blir piggare och gladare :)
 
igår så kom jag på att jag skulle ta min sambos trimmer och raka mig på sidan av huvudet så man har som en "tuppkam" hela vägen om man säger så och jag vart hyfsat nöjd men man får se längre fram och kan färga det igen, men där jag bor nu finns det inte svart hårfärg utan man får fara till ett annant ställe där det finns eller så får man flirta med sambon så han kanske köper det till mig ;)
 
Sen ritar jag rätt mycket så jag får ont i tummen men då vilar jag så klart emellan tills det går över, men ritar gör jag ju inte utan jag fyller bara i så fusk rita gör jag och sen ska jag tejpa upp dom finaste bilderna på min byrå så man kan se det hela tiden då man vaknar och då man ska somna då man inte orka se på sambon ;) Haha!
 
 
Till top