Miicha

Mitt liv som jag.

Rio 2.

Allmänt Permalink0
Då har jag och min sambo sett på Rio 2, och den var som nästan alla andra disney filmer, mycket musik och rolig samt lite hemskigheter men väldigt rolig.
 
Men den är inte lika bra som den första så klart för första filmen är alltid den bästa.
 
Blu och hans familj flyger till Amazonas för att hitta åt hans ägare men då träffar dom några helt andra, Jewels familj, och där händer det en massa galenheter och Blu som är en "stadsfågel" har sina konstiga människo saker enligt dom andra fåglarna.
 
Dom dumma "gubbarna" i filmen faller ner träd och det ska dom stoppa och tillslut gör dom ju så klart det så där dom blåa fåglarna bor blir ett naturreservat.
 
Jag rekomendera denna film helt klart om man gillar disney och det gör väl dom flesta, och jag gillar tecknat och animerat trots att jag är vuxen ;)
 
Kiss <3
 
Till top