Miicha

Mitt liv som jag.

Svartsjuka??

Allmänt Permalink0
Jag vet inte om jag är svartsjuk eller vad det är men det känns inte bra då min svägerska umgås med min sambos ex så mycket, känns som om hon är mer i familjen än mig.
Visst dom har barn ihop men det känns som om jag inte passar in i hans familj då ingan vill umgås med mig, är det något fel med mig eller vad är det?
 
Min svägerska och min sambos ex är hela tiden med varandra och jag känner mig som utanför och kanske lite svartsjuka eller snarare lite sur på henne för min svägerska och jag har kännt varann ett tag nu men jag får nog strunta i det och gå vidare med denna svartsjuka över att umgås med min sambos familj för det verka inte gå vägen med det.
 
Jag har ju Zelda the dog att ta hand om och hon förgyller min dag som mina två katter gör så nu har jag ju tre djur att ta hand om och gör en glad så då får man tänka på dom mera än sambos familj som inte bryr sig så mycket att lära känna mig än att vara med hanses ex istället som verka så mycket roligare, men jag kan som ändå inte sluta tänka på det.
 
Idag tänkte jag plocka undan lite i huset så det blir finare än vad det är och ta det lungt för idag är det en bra dag för mig och känner mig rätt så pigg och glad så då passar jag på att plocla undan från golv och hyllor så det känns bättre och att man trivs mer i huset än vad jag gör. :)
Till top