Miicha

Mitt liv som jag.

Tired in the morning.

Allmänt Permalink0
Idag känner jag mig extremt trött men mycket att göra idag inför imorgon.
 
Jag vaknade vid 6 imorse och låg och drog mig ett bra tag innan jag klev upp, jag gick ner till källaren för att tända i den vrånga pannan men tillslut efter mycket papper så gick det bra så då brann det som bara den.
 
Sambon var ute med Zelda medans jag var nere och han hade även fixat kaffe (såg det nu) och så när jag kom upp från källaren så var frukosten intagen så då var det bara att sätta sig ned och börja äta några mackor och njuta av kaffet.
 
Det är så konstigt med mig att jag kommer inte igång med allt efter jag har gjort mina morgon rutiner kvart och det består av:
 
Rasta Zelda så hon får kissa och bajsa
Tända i pannan så det blir nå värme i kåken
Fixa kaffe
Äta mackor
Dricka kaffe
Se på tv
Spela i mobilen
 
Sen efter jag är klar med tv tittande och pannan så kan jag börja min dag med andra sysslor som idag kommer va rätt många men tur att man är två så då går det lite snabbare.
 
Kiss <3
 
 
Till top