Miicha

Mitt liv som jag.

Tired like a crazy pig.

Allmänt Permalink0
 När jag vaknade så kännde jag att jag ville sova mera men jag kan ju inte för kl 10 ska jag vara nere på hälsocentralen som jag är på tre gånger i veckan, men istället så kom Lasse upp och ville gosa och ligga sked med mig och det var så mysigt, det är väldigt mysigt  med min och Lasses morgon mys för det är något speciellt då en katt kommer upp och vill ligga sked och bara mysa ett tag.
 
Min sambo hade klivit upp före mig och jag sov bara vidare och jag ville som sagt sova längre men kan ju inte och så var det ljust inne i sovrummet.
När jag klev upp och klädde på mig så låg min sambo på soffan med en filt över sig och det luktade kaffe i hela huset och Zelda låg med ena örat invikt på mattan i vardagsrummet och vifta på svansen när hon fick syn på mig.
Zelda var väldigt glad som alltid att se mig på morgonen och vid 7 tiden i morse så klev hon försiktigt upp till våran säng och skulle pussa men jag ville sova så sambon klev upp, kände mig lite egotrippad då sambon gatt kliva upp och jag ligga kvar i sängen och suva en sstund till men han är snäll min sambo.
 
Solen skiner så fint uteöver baksidan av huset och skiner rakt in till vardagrummet och när man tittar ut ser man sjön nedanför bakon en läggda och i mina tankar så är jag lycklig men samtidigt så är det något som inte stämnner utöver allt som har hänt den senaste tiden.
 
Jag fick serverat kaffe av min sambo och en Zelda som ska nosa överallt och tillbaka där hon låg och biter på sitt ben och håller utkik på katterna som är någonstans i huset så hon kan jaga på dom och skälla lite grand.
 
Nu ska jag dricka mitt kaffe och vänta tills klockan är närmare 10.
 
kiss <3 
 
Till top