Miicha

Mitt liv som jag.

True love?

Allmänt Permalink0
Detta mellan människan och djur är obeskrivligt :)
 
Denna lilla hund älskar jag och haft henne snart en hel månad och ångrar mig inte en sekund på att vi köpt henne. 
 
I fotot är det ju jag och hunden Zelda på soffan och kramas och pussas, men hon va nog mest nyfiken om vad katterna gjorde så därför tittar hon som hon gör men jag gillade bilden skarpt för att det är jag som är med i bilden och så klart har jag en ny frisyr som jag är rätt nöjd med för jag har gjort de själv ;)
 
Liv med djur får en att må bra och livglädjen kommer tillbaka och för mig var det bra att skaffa hund då jag inte hade någon livsglädje alls men nu börja det komma tillbaka och det känns så bra i mig, och pigg och glad är jag också och det är helt underbart så nu börjar jag att små fixa hemma så det blir fint så man slipper att skämmas då det kommer besök, men så jävligt syndes det inte att vara för man kan ju komma fram hur bra som helst men just att det var mycket saker på bord och hyllor som jag håller på att ta bort så det blir bättre att städa sen.
 
Efter jag gjort det så ska jag dammsuga hela huset (tänkte skriva lägenhet då jag är van att bo i lägenhet och inte hus) och sen skura golvet för det behövs nu då man varit ute med Zelda så hon drar in massa smuts från vägen som blir. 
 
Kiss <3
Till top